Před-svědčování - Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit
  • Před-svědčování - Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit
  • Před-svědčování - Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit
  • Před-svědčování - Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit

Před-svědčování - Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit

269
269bez DPH
Ihned ke stažení
  • Detailní popis
  • Parametry
  • Hodnocení
  • Diskuze

Detailní popis produktu

# O knize:
Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.

# V knize se dozvíte:
- Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé
- Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít
- Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč
- Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí
- O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek
- Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet
- Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků

# O autorovi
Dr. ROBERT B. CIALDINI je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty.
Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti INFLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně.


Sdílejte s hashtagem #pred-svedcovani

Parametry

Kód produktu ME978-80-7555-017-0
Záruka 2 roky
Autor Robert B. Cialdini
Počet stran 404

Hodnocení

0 hodnocení a 0 uživatelských recenzí

  • 5 0x
  • 4 0x
  • 3 0x
  • 2 0x
  • 1 0x
Zatím nikdo neudělil hodnocení.
Buďte první, kdo napíše hodnocení k tomuto produktu.

Diskuze

Máte dotaz na produkt? Položte otázku našim profíkům.

Zatím se nikdo na nic nezeptal.
Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.