Alchymie - Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl
  • Alchymie - Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl
  • Alchymie - Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl

Alchymie - Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl

349
349bez DPH
Ihned ke stažení
  • Detailní popis
  • Parametry
  • Ke stažení 1
  • Hodnocení
  • Diskuze

Detailní popis produktu

„Zásadní kniha. Skvěle použitelná na všechno v životě a proklatě vtipná.“
— Nassim Nicholas Thaleb

„Jak už název slibuje, Alchymie mění slova v čiré zlato. Z každé stránky září hluboká moudrost.“
— Robert B. Cialdini

## O knize

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat.

Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl.

## Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako:

- Logika je nástrojem, nikoliv pravidlem.
- Na vnímání není nic objektivního, i když jsme přesvědčeni o opaku.
- Snaha posílit racionální chování nutně nevede přes racionální argumenty.
- Dobrý odhad je také vědeckou metodou.
- Neočekávané nebo nelogické věci zaujmou mnohem víc než ty jasně logické.
- Skutečný génius lidstva spočítá ve schopnosti mít přibližně pravdu.
- Koťátka v reklamě fungují.

## O autorovi

Rory Sutherland (* 1965) je bývalý kreativní ředitel OgilvyOne, nyní místopředseda Ogilvy Group UK. V reklamní a marketingové branži se pohybuje více než 30 let. Svými sloupky pravidelně přispívá do časopisu The Spectator. I díky britskému humoru mají jeho TED Talks milionové počty zhlédnutí.


Parametry

Kód produktu ME978-80-7555-135-1
Záruka 2 roky
Počet stran 400
Autor Rory Sutherland

Hodnocení

0 hodnocení a 0 uživatelských recenzí

  • 5 0x
  • 4 0x
  • 3 0x
  • 2 0x
  • 1 0x
Zatím nikdo neudělil hodnocení.
Buďte první, kdo napíše hodnocení k tomuto produktu.

Diskuze

Máte dotaz na produkt? Položte otázku našim profíkům.

Zatím se nikdo na nic nezeptal.
Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.