Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování
  • Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování
  • Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování
  • Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování
  • Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování
  • Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování
  • Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování
  • Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování

Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování

269
269bez DPH
Ihned ke stažení
  • Detailní popis
  • Parametry
  • Hodnocení
  • Diskuze

Detailní popis produktu

„Hitmakeři jsou výpravou do světa populárních hitů. Skvělé čtení a zajímavé poznatky podložené řadou výzkumů. Knihu si musíte přečíst,ať už se sami pokoušíte o hit, anebo prostě pomáháte někomu jinému dobýt svět.“— Michal „Majkláč“ Novák, zakladatel Bandzone.cz

# O knize

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii vkusu a fungování kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

# Dozvíte se například:

- proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)
- že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu
- že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct
- jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí
- že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy
- jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele
- proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny
- jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu
- proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít
- že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu

# O autorovi

Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.

# Více informací

Web knihy: www.hitmakeri.cz
Sledujte hashtag #hitmakeri

Parametry

Kód produktu ME978-80-7555-028-6
Záruka 2 roky
Počet stran 344
Autor Derek Thompson

Hodnocení

0 hodnocení a 0 uživatelských recenzí

  • 5 0x
  • 4 0x
  • 3 0x
  • 2 0x
  • 1 0x
Zatím nikdo neudělil hodnocení.
Buďte první, kdo napíše hodnocení k tomuto produktu.

Diskuze

Máte dotaz na produkt? Položte otázku našim profíkům.

Zatím se nikdo na nic nezeptal.
Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.